* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 13, 2008

Nama gue AISYAH HUMAIRAH NAJIHAH... =)

Salam Taaruf buat semua.

Nampaknya saya telah mungkir janji. Saya kata, saya nak mulakan ber'blog' selepas PMR, tapi entah kenapa, saya dah tak dapat menahan tangan saya daripada bergerak di atas keyboard ni. Tak mengapalah. Untunglah sesiapa yang begitu bersemangat menyuruh saya berblog tu (puas hati korang sume ye).

Jadi, tanpa memanjangkan kalam, saya perkenalkan diri saya yang amat dhaif ini. Sebagaimana yang kalian semua tahu. Nama saya Aisyah Humairah Najihah binti Nor Alias. Hidup bahagia. Putih kemerah-merahan. Bahagia. Lawa maksudnya kan. Saya anak kedua daripada empat adik beradik. Saya ni anak jati Terengganu. "Ganu Kite" lah katakan.

Em, apa lagi yang mahu saya katakan ya. Tiada apa-apa pun yang istimewa. Cuma saya ni agak terkenal di sekolah saya. Bukan terkenal sebab pandai ke apa, tapi terkenal kerana kenakalan pada tahap maximum. Bak kata Ustaz Sufian, "Anti ni pelajar yang paling nakal. SMASKL tak akan ada pelajar macam anti selepas anti keluar". Kelakar rasanya bila mengenangkan ucapan ustaz. Jadi, saya harap kalian dapat mengambil sedikit sebanyak, apa-apa yang baik daripada blog saya yang masih kekurangan ini. Salam Mahabbah buat semua. Moga Allah sayang kalian.

3 comments:

Anonymous said...

hola soy dario desde argentina me gusto mucho tu blog los videos y las fotos me mostras un poco como es la vida haya en tu pais.. una saludo y si quieres te invito a mi blog www.chargentino.blogspot.com saludos

areMaL said...

Salam Perkenalan :)

sAaDAh said...

salam..ingat ag x?..saadah tyme kt pewaris..