* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 30, 2008

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Salam sejahtera ke atas kalian yang sentiasa mengunjungi blog Aisyah Ulya ini.

Sebagaimana yang kalian sedia maklum, saya bukanlah seorang yang reti berblog. Saya hanya memenuhi permintaan beberapa insan dalam hidup saya yang ingin sangat membaca blog saya. Pelik kan. Saya pun tidak berapa pasti kenapa mereka ingin benar melihat dan membaca blog saya. Namun apa-apa pun, saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada mereka kerana saya dapati blog adalah satu medan yang cukup baik dalam Dakwah dan Tarbiyah ini. Blog memberi ruang kepada saya untuk berkongsi pelbagai cerita dan pengalaman untuk tatapan umum. Alhamdulillah. Moga kita sama-sama gunakan medium yang Allah berikan ini sebaiknya. Insya-Allah.

Mesti kalian agak pelik dan terfikir kenapa blog saya ini kurang aktif. Maaf saya tuturkan dahulu. Saya sebenarnya masih bersekolah dan bakal menghadapi PMR tak lama lagi (13 hari lagi). Jadi masa saya amatlah padat walaupun saya tidak menggunakan sepenuhnya untuk belajar. Lebih-lebih lagi saya tinggal di asrama. Jadi agak payah untuk saya selalu update blog ini. Harap kalian faham akan situasi saya.

Wah, panjangnya muqaddimah saya! Actually I create this post to wish u all something.




SALAM AIDILFITRI

Saya, Aisyah Humairah Najihah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat:

Keluarga Tercinta

Ayahanda Tercinta.. Nor Alias bin Mohamad

Ibunda Tersayang.. Noraini binti Ismail

Adik-beradik yang amat ku kasihi

Along.. Muhammad Amir Aiman

Saya sendiri.. Angah

Abang.. Muhammad Ammar Hasif

Adik.. Afiqah Humairah Nabilah

Semoga kalian dipayungi rahmat ALLAH sentiasa

Saudara Mara saya

Sebelah Ayah
Ayah Long.. Kamaruddin dan keluarga
Ba.. Norma dan keluarga
Cik Ani.. Nor Aini dan keluarga
Ayah Teh.. Nor Alias dan keluarga (family saya)
Ayah Cik.. Rosli dan Keluarga
Cik Da.. Ruziah dan keluarga
Cu Di.. Rusdi dan keluarga

Sebelah Mak
Cik.. Ramlah dan keluarga
Cik Da.. Rahmah dan keluarga
Arwah Cik Mah.. Naimah dan keluarga
Teh Ni.. Noraini dan keluarga (family saya)
Arwah Ayah Da.. Abdullah dan keluarga
Ayah Nik.. Mohamad Pauzi dan keluarga
Cik Jid.. Abdul Majid dan Keluarga
Mak Bah.. Noajibah dan keluarga
Mak Ang.. Norrhan dan keluarga
Pok.. Ahmad Syukri dan keluarga

Insan yang 'special' dalam hidup saya
Pak Cik 'Adli
Mak Cik Taaherah
Abdullah

Ahmad
Aws Qarny
Sarah Sari As-Saqati
Ahmad Mubarak
Hafsah Saedah Azzahra

Sahabat-sahabat yang saya sayang
Fatonah
Wan Nur Sakinah Fakhriah
Shakirah Wahida
Syahadah F2 MATRI

Abang-abang yang sentiasa menyokong dari belakang (depan ye jugak kot)
Abang Hafiz Zainol Abidin
Abang Hilal Asyraf
Abang Tengku Fahmi
Abang Ikhwan Mahadzir
Abang Anas Harithah
Abang Siddiq Shukri Affendi (yang jelez)
dan mana-mana abang yang teringin namanya ada di sini. Hehehe.

Kakak-kakak yang sentiasa mengingatkan saya akan pentingnya tarbiyah ini
Kak Nabihah Nordin
Kak Maisarah Ghazali
Kak Rumaisa' Nordin
Kak Afifah Adila
Kak Masyitah F5 MATRI
dan yang lain...

Ahli Halaqah saya
Kak Farhah
Ilyana
Nora
Ain
Afaf

Dan umumnya kepada
sahabat sahibah MATRI
sahabat sahibah SMIK
ikhwan akhawat SMASKL
putera puteri SRIQ
Abang-abang Ex MATRI Ex SMIK Ex SMASKL
yang amat disanjungi
dan tak lupa juga kepada
kakak-kakak MATRI Ex SMIK Ex SMASKL
yang amat dirindui dan dicintai sentiasa.

Moga ALLAH menerima amal saya n amal kamu semua.
Maafkan atas apa-apa kesilapan saya.
Moga iman sentiasa bersama kalian.
Harap-harap ALLAH pertemukan kita dalam Ramadhan yang akan datang.
Ameen. Moga ALLAH sayang kalian dan diri saya..







No comments: