* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 23, 2008

Kem Pewaris Kebangsaan Haluan 4

Hi hi hi. Saya titipkan gambar buat kalian. Pengalaman ini sunguh bermakna sehingga saya tidak mampu mencoretnya di sini. Hihihi. Jika ALLAH izinkan saya punya masa, insyaALLAH saya akan berkongsi. Banyak cerita saya di sini. Dan yang paling seronok aktiviti "Nadi Kehidupan". Banyak sebabnya. Tapi, yang ini tidak boleh dikongsi. SIRR. Apa-apa pun, saya mohon kalian doakan saya agar menjadi fatayat yang berguna untuk ummah.

Wah, segak semuanya
Tapi kenapa sebelah kiri tuh condong sangat?
Moga kalian menjadi syabab dan jundullah

Tak seimbang
Belah kanan ada seorang yang tinggi sangat
Jangan marah ya Kak Iffah
Tenggelam ana dibuatnya
Kih3

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Tuesday 23 Dec 2008 10:08 am

1 comment:

pengiran92 said...

aslm.. wah2.. jelesnya..bila lah ku berkesempaian untuk p.. huhuh :((