* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 27, 2009

Sesi Taaruf Fatayat Tarbiyah

Kali ni, saya mahu share gambar sewaktu sesi Taaruf Aspuri Darul Hannan SMASKL 2009. Aktiviti ni ialah antara agenda dalam takwim SMASKL, saban tahun. Dilaksanakan sepenuhnya di bawah kelolaan pengawas sekolah.

Dan pada kali ni, saya mengendalikan program ini bersama 3 orang adik-adik saya, iaitu Inah, Shakirah (I call her Along), dan Balqis.

Pada awalnya, hanya mereka bertiga. Akan tetapi, program agak kaku. Mungkin kerana segan dengan adik-adik baru atau tidak biasa. Saya pun buat-buat la menyibuk.

"Kak Aisyah, thanx 4 helping. Memang tak reti la"

Jadi, saya pun dengan rasminya mengendalikan program ni. Saya memang dikenali sebagai seorang kakak yang santai dan agak lawak. Jadi, serta-merta majlis jadi meriah. Kakak-kakak form 5 raise their thumb tanda "BAGUS". Alhamdulillah.

Kami tepuk-tepuk semangat, taaruf seorang demi seorang daripada Tingakatan 1 sehingga Tingkatan 5, 157 orang semuanya. Tak ramai. Tapi lagi ramai daripada tahun lepas. Memang kami dah janji akan buat sesi taaruf ni, walau bilangan kami mencecah seribu sekali pun. Yang peting method, strategi. Kali ni, taaruf adik-adik F1 dan F4 (form saya lah katakan) paling ceria. Hihi.

Majlis kali ni tak bosan, kerana Aisyah mengendalikannya. Hihi, sebab si Aisyah ni dah doa kat ALLAH, jangan bagi program ni bosan. Jadi, ALLAH dah makbulkan dan program ni tak bosan. Tambah lagi sahibah di SMASKL ni, macam-macam ragamnya. Hihi. Sebab tu ustaz-ustazah di sini pening dengan kami. Ada yang suka buat benda pelik-pelik, ada yang nakal (am I included? Wallahua'lam) dan macam-macam lagi.

Kami beratur mengikut tarikh lahir. Nampaknya bulan 5 menang lagi. Takbir.....!! Hihi ada 17 orang. Saya paling kecoh sebab bulan saya menang lagi. Hihi. Jangan marah ya.

Saya tak mahu bercerita panjang. Cuma nak tayang gambar. Hihi. Fatonah is here, and of corse I always with her. All da time.

Kelab Bahasa punye baju
I'm proud of dis baju
Hihihi ( even ia x lawa)

Adik-adik Tingkatan 1 yang cute
Gen 7 SMASKL

Nih budak-budak Tingkatan 2 yang dah kena panggil kakak
Antunna kne trima hakikat yang dah tua...!! Hihi

Comey kan depa
Hihi

Mai tengok ada 'barang' daripada zoo terlepas
Hihi

Kesian depa, akhirnya Ir. Aisyah mai tolong

I'm wif Fatonah all da time

Semua tengok Kak Aisyah cepat..!! Ha yang kat belakang tu tengok apa? Hihi

Kesian budak-budak ni

Adik-adik F1

Nih student F1 paling speacial
Adik Shatirah
Haha
Memang kelakar budak ni

Warden yang kami sayang
Tc Wani dan Ustz Huda

Tingkatan 5

Tingkatan 4



Moga ALLAH sayang kalian.

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlmat Utamanya
Tuesday 27 Jan 2009 2:54 pm

p/s - Barang belum pack. Doakan tiada barang tertinggal

No comments: