* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 25, 2009

P.E.N.A.T

Penat..

Saya amat penat kini dan ini post pertama saya coretkan di sekolah. Penat sangat. Sengaja mahu melepaskan penat di sini. Esok hari kemuncak program Islamic Science Day 2. Pameran.... Amat memenatkan. Pagi tadi, ALLAH berikan kami ujian. Malam juga. ALLAH memang amat menyayangi kami, kerana ALLAH hadiahkan kami adik-adik yang amat sayang akan kami. Mereka terlalu sayang kepada kami sepertimana kami sayang kepada mereka.

Sampai surat layang kepada saya.

Salam kakak-kakak Form 4 yang amat-amat kami sayang. Best sangat tau program tadi. Terima kasih kerana buat program kat kami. Program tadi amat best....!

Terima kasih adik-adik ku sayang. Saya penat. Sekadar melepaskan penat di sini.

Booth Physics menunggu saya dibawah........ Yumni juga sedia menanti. Banyak lagi eksperimen yang perlu ditest kembali. Set cahaya prisma kena letak dalam bilik gelap. Baaaaanyak sangat lagi......

Saya pergi dahulu. Kesian sahabat-sahibah saya. Kepenatan. Kedengaran nama saya dilaung oleh sahabat, saya perlu pergi. Physics memang subjek si 'mars', saya seorang si 'venus' dapat tapak di sini =)

Kalian doakan saya. Terlalu penat. Sudah 5 hari berturut-turut tidur 1 jam sahaja.

Moga ALLAH sayang saya
Moga ALLAH sayang sahabat-sahibah Gen 4

Moga ALLAH sayang kalian.

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Saturday 25 July 2009 4:11 am

5 comments:

criestz said...

org ke antu tu??
ke org antu =P

saza s said...

chayok untuk ISD @... ana sentiasa menyokong antum dr belakang....

gambatte kudasai

hikmatun said...

Salaaam. baguih la buat kerja amal tu, dan moga anda disayangi Tuhan dan juga makhluk seluruhnyaa, amiin

baarokallahu lakum, teruskan perjuangan, ma'assalaamah :)

ukhwah fillah said...

hehehe....bkn antu tu.... wanita celup tepung... hehehe.... btw... its look real...hahaha....

bangzai08 said...

assalamualaikm..

pertama sekali, tahniah kepada barisan kepimpinan SMASKL,adik adik yg sntiasa menjdi teras penerusan dakawh dan trbiyh di smaskl yg suatu ketika dahulu dibimbgi oleh abg@kakak generasi awal. aktiviti pelajr smaskl semakin matang.. alhamdullillah...semoga perkembngan aktiviti smaskl selari dengan peningkatan tahap kefahaman dan kesedrn adik adik generasi mendtg.. ana yakin antum berjaya mempertahankan survival tarbiyah dan dakwah kepda generasi mendtg..

gillussabiq