* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 25, 2009

Kepenatan Terbalas =)

Sahibah yang amat saya sayangi

Baru sahaja usai ISD. Penat...! Namun seperti tajuk di atas, KEPENATAN kami TERBALAS dengan sebuah KEPUASAN yang tidak terhingga.

Sibuk + Penat = Puas

Nikmatnya melihat adik-adik tersenyum ceria, apabila kami tersilap buat eksperimen. Ish3.

"Eh, Yumni! Asal balang ni tak balik kat ana semula?"

Hahaha, macam-macam. Set prisma yang tak pernah kami sentuh, tiba-tiba disuruh untuk memberi penerangan tentangnya.

"Aisyah, macam mana prisma dalam bilik gelap tu. Saya hentam je tadi cakap apa-apa"

Ujar Fatonah sambil gelisah. Saya tersenyum terkenangkan.

Membaling adik-adik dengan belon berair daripada tingkat 2
(Aktiviti terakhir Explorace Sahibah)

Explorace Sahabat

Best sangat-sangat. Tengah berpeluh lagi ni. Baru sahaja naik daripada bilik pameran, sahabat-sahabat saya terus menyuruh saya menulis di sini. Dan post ini juga amat istimewa, saya pada pertama kalinya ditemani orang ketika menulis blog. Di sini ada Aisyah, Siti, Adibah, Fatonah, dan Bazilah. Ini adalah Physics Community. Kurang seorang, Yumni yang sedang berada di surau untuk mengendalikan Kuiz Istimewa khas buat pelajar puteri.

Ketua Physic Community yang bekerja keras
Terima Kasih...!!



Cop Tangan yang masih basah dikerjakan oleh Physics Community Sahibah
Tangan saya yang warna HIJAU..!!

Saya amat penat. Cuma saya ingin merakamkan sejambak bunga Terima Kasih kepada Physics Community kerana telah bertungkus-lumus untuk menjayakan makmal kecil kita. Tak lupa kepada Physics Community sahabat, Hami atau gelaran nya Estein 2, Nasruddin, Aimullah, dan Ali. Syukran Jazilan kerana memahami kami.

Praktikal yang macam-macam

Gen 4, Jilut Tahrir seterusnya, yang bekerja keras, walaupun pelbagai halangan, memang amat banyak halangan yang terpaksa kami tempuhi. Namun, semua yang berlaku makin memperkuatkan ukhuwah sesama kami. InsyaALLAH.

Kakak-kakak dan abang-abang lepasan, yang sentiasa memberikan kami semangat untuk terus berusaha menjayakan ISD khasnya Kak Biha, Kak Sa, dan Abang Saeed. Terima kasih sangat-sangat-sangat.

Kenangan hari ini amat terkesan. Macam-macam yang berlaku. Sahabat-sahabat saya di sini juga sedang memperkatakan satu-persatu sambil tergelak bersama-sama.

Kami buat macam-macam.

Terketar tangan

Eksplorace, Tayangan Sains Islam, Kuiz, Pameran... Best..!!

Saya sayang Fatonah, Adibah, Siti.... Saya sayang Generation 4 SMASKL. Lepas ni, kena struggle untuk SMU. 10 A Mumtaz semua.... Ameeen.

Moga ALLAH kuatkan ukhuwah kami untuk membawa risalahNya yang agung. Kalian doakan kami.

Moga ALLAH sayang Gen 4

Moga ALLAH sayang kalian

p/s - Agak kekok kerana ada orang teman saya menulis. Saya akan cerita detail nanti.

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Saturday 25 July 2009 4:31 pm

5 comments:

Cik Amy Sensei said...

salam..

tahniah dekk.. ^__^

cikgu sharifah said...

salam... intai2 kot2 ada habibah, naemah & sakinah.... rindu...

criestz said...

ala ku pon belah katak juga dlu cgu norizan aja.. besh !!!!

maen belon tu boh nila same tau3
ngn tepong =)

aisYaHumaiRaLias said...

salam..congrat ya..untuk 2nd ISD ni.. x sangka dah jadi annual activity. Teruskan !!

syah93 said...

aisYaHumaiRaLias

Hehe nk wat cmna.. tp mmg puas bila dh abes ISD 2. Yela, tahun lpd preparation sbulan.. tahun ni dishortkan jd smnggu.. tp alhmdulillah.. kepenatan kami terbalas.. hehehehehe..