* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 26, 2009

Doa Ayah saya..

Saya sebak..

Setiap kali saya teringatkan doa ayah saya, hati saya mesti sebak...

Ayah saya akan membaca satu deretan doa, setiap kali selepas doa-doa yang biasa dibacakan oleh ayah.

Pada kali pertama ayah bacakan doa tersebut, saya menangis teresak-esak bersama-sama adik-beradik saya. Kami memeluk ayah dan mak.

Sejak hari itu, setiap kali ayah solah, ayah akan meluangkan sedikit masa untuk membaca doa tersebut. Sehinggalah saya dapat menghafaz doa yang dilafazkan ikhlas oleh ayah saya. Saya sedari, sejak ayah saya membaca doa tersebut, saya makin baik sahsiahnya. Alhamdulillah.

Jadi, pada hari ini saya ingin kongsikan doa tersebut dengan kalian. Mungkin antara kalian sudah mempunyai anak, maka bacalah doa ini. Atau antara kalian, ingin didoakan sebegini, berikanlah doa ini kepada mak dan ayah kalian. Jangan lupa, doa mereka berkat...!!


P/s - Hari ini sudah lima hari berpuasa. Macam mana puasa saya dan kalian? =)

Moga ALLAH sayang ayah dan mak
Moga ALLAH sayang Aisyah
Moga ALLAH sayang kalian

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Wednesday 26 August 2009 2:40 pm

2 comments:

hueda said...

Salam aishah...doa yang sangat menyentuh hati...moga Allah berkati doa itu...moga Allah merbekati kita semua

Anonymous said...

salam..bertuah ukhwah keluarga kak erat..

ariffah9