* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 22, 2009

Tahniah..!!

Hari ini, salah seorang daripada sahabat-sahabat saya, telah menyahut cabaran saya untuk BERBLOG. Sahabat saya yang pertama sekali menyahut.......

Namanya Zatul Iffah b Fakharuldin. Saya kenal dia sewaktu Darjah 6, iaitu selepas dia mendaftarkan diri sebagai pelajar di Sekolah Rendah Ibn Qayyim. Setelah tamat pengajian di sana, ura-ura mengatakan ibunya mahu menghantarnya ke Sekolah Al-Amin. Dia tidak mahu, kami pun tidak rela jua. Maka setelah dipujuk-pujuk emaknya, dia pun bergeraklah ke SMASKL... Menyusur perjalanan hidup bersama-sama kami.

Namun, kebersamaannya tidak lama. September 2007, sebelum kami menduduki PMRU, Zatul terpaksa berhijrah ke Leeds, UK. Ibu bapa Zatul menyambung pelajaran ke sana. Kami bukan main lagi sedih, tapi gembira juga kerana batch kami pertama sekali ke luar negara bukan 1st batch yang pada waktu itu berumur 17 tahun. Hehe =)

Sekarang lama sangat sangat kami tak jumpa Zatul. Zatul selalu menghantar surat kepada kami. Kadang-kadang, jadi jakun juga. Iyalah, tak pernah dapat surat daripada oversea. Pula tu, Zatul attachkan sekali dengan pokok-pokok kat sana. Daun oak la macam-macam.

Rindu sama Zatul. Terima Kasih Zatul kerana menjadi insan pertama setelah saya untuk berblog dalam ramai-ramai sahabat kita Generation 4. Moga anti gunakan blogger ini untuk kebaikan dunia dan akhirat. Ameeen. May ALLAH loves U.


Sedang menunggu kehadiran blog sahabat-sahabat saya yang lain.

Bakal menyusul.......

Pejuang Fitrah
Bakal Menggegar Alam Maya
Kita tunggu ya
....!!

Moga ALLAH sayang Zatul
Moga ALLAH sayang Aisyah
Moga ALLAH sayang kalian

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Saturday 22 August 2009 8.19 am

1 comment:

Bakal translator said...

Thank you~ ^0^
may ALLAH bless you Aisyah~