* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 15, 2010

Something to dropped here..

Nothing to write, nothing to say. I'm speechless. As my friend said, yeah, I'm really feel ashame as everything about me was written there in the recent post, and I really really want to vanish it from my site. But... I dunno who was her. I have to, I have to, I must know who is her, that really loves me very much. I can't stop my tears, scrolled down her writing, writing whole about me. Thanks a lot. I know everyone loves me..

Aisyah, kuatkan semangat! Ramai yang sayangkan Aisyah....

Tadi tengahari saya sudah ke sekolah. Fetching my brother for his outing. Juga melihat jadual peperiksaan.

* 19 May 2010 until 30 May 2010 - Mid Year Exam Tingkatan 5 SMAKL
1st subject is Bahasa Arab Tinggi (Rabu) - InsyaALLAH I can do it!
2nd day it will be Biology Paper 1 (Khamis) - Please do pray a lot for me. I've miss lot for this subject.

Commonly, I never struggled for any exam. But for this year, I know that I MUST study, and show my effort to get the exellent band.

Di sekolah tadi, saya sudah tanyakan kepada Fatonah dan Bazilah tentang post Warkah Rindu daripada Aisyah Ulya ini. They were shocked.. I can't say something. Yeah, Gen 4 ni pandai berlakon. Tak tahu nak teka siapa.. I can smell something fishy. Ada sesuatu yang ALLAH nak tunjuk ni. Masakan ALLAH takdirkan sesuatu yang sia-sia bukan?

Another a grand event this month..

Yeah, MY BIRTHDAY... It's on 24 May 2010..

Sebenarnya, niat nak publish di sini bukan nya nak dapat apa-apa, cuma saya mahu doa. Again, saya mahu DOA! Saya amat alu-alukan kalian membaca post saya tahun lepas tentang birthday saya.


Saya langsung tidak gembira menyambut hari lahir. Ya, kerana Hari Lahir juga adalah Hari Tua. Saya suka memandang sesuatu daripada sudut yang orang jarang fikirkan. Yeah, really love behaving diffrent than others. Apabila Hari Lahir menjelma, macam-macam yang saya fikirkan. Saya teringatkan kematian yang semakin hampir setiap hari. Saya terbayangkan kesukaran mak saya lahirkan Aisyah Humairah Najihah sebesar 3.5 kg pada 9.30 pagi 24 May 1993 dahulu. Imaginasi saya berpusar-pusar tentang satu perkataan.

WANITA SOLEHAH

ALLAH, permudahkanlah aku mencapai darjat itu. Agar aku dapat menjadi bidadari kepada ayah dan mak ketika ini dan dapat menjadi hamba Allah yang benar-benar menyerah.

Saya makin besar, dan kalian tahu apa yang patut doa untuk saya.. Doakan em.. Saya masih risaukan post di bawah ini. Perlukah saya delete? Or ini ujian untuk saya? Ya, ALLAH sedang mentarbiyah hati saya agar tidak takabbur atau riya'. Aisyah, you've to face it.

Ke macam mana? Please.. Gimme some suggestion and opinion please..

Malam ini saya ke sekolah lagi. Tak mahu ponteng-ponteng dah. Doakan fizikal saya kuat ya. Batin juga semestinya!

Doakan ya...! Saya terpaksa undur. Wajib berehat :-) AISYAH QUAT..!! ^_^

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Saturday 15 May 2010 6:07 pm

8 comments:

Cik Amy Sensei said...

salam adik aisyah...

akak doakan dari jauh agar adik diberikan kesihatan dan kesembuhan seadanya..

moga adik diberi ketabahan untuk terukan kehidupan ini..

selamat maju jaya dalam exam..

pastinya ramai yang sayangkan insan seperti adik ini...moga adik terus senyum di bibir jua di hati..


dari jauh..

kak amy..

Lazy BUM said...

if you x nak post slbm ni, delete jer BUT save la post tu kat somewhere before you delete it.

zatul

sinar_islami said...

Salam ukhwah...
Moga Allah redha degn usahamu
(^_^)
24hb may: sama mcm besday adik ana..

soufee said...

sayang.... berbanyaklah bersabar dengan dugaan Allah ni. Allah nak duga kita dengan berbagai cara. Cik De dulupun ingat tak mau kawin coz sakit sokmo tapi jodoh tetap ada. Nanti kita sambut birthday cuti sekolah ye coz minggu depan kan sibuk exam.

Ariffah9 said...

http://ariffah9.blogspot.com/2010/05/doa-untuk-dia-perlu.html

khas utk kak :)

Anonymous said...

Assalamualaikum Aisyah,

Masih ingat akan Hamba Allah?

Aisyah bagaimana sekarang? Semoga berada dalam keadaan sihat dan selamat seadanya.

Ini komen Hamba Allah yang kedua semenjak berusai kenal dengan blog ini.

Maaf kerana jarang memberikan komen kerana seperti Aisyah, Hamba Allah juga bakal menduduki SPM tahun ini.

Sama sama kita berdoa agar Allah memberikan sebaik baik rahmat dalam pelajaran dan perhubungan kita.

InsyaAllah kita sama sama mampu untuk memberikan yang terbaik dalam pelajaran kita masing masing.

Anonymous said...

testing2.. haaaa 1st time comment!!! ahahahha

Regards,
Syed Firdaus

ezzy said...

salam...moga Aisyah Humairah Najihah terus cekal dan tabah dalam mengharungi kehidupan yang penuh ranjau ini...ana sentiasa mendoaka kesihatan,kejayaan n kebersamaan anti dlam medan juang ini..moga menjadi semakin matang dengan ujian n dugaan yang diberi Ilahi..manfaatkannya untuk menjadi seorang yang lebih mantap rohani,jasmani dan aqli..jaga diri leklok n be a good girl...JANGAN NAKAL2..(^_^) hehe SAAAAYANG ANTI...