* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 21, 2011

The last moment together....

SPECIAL TO FORTH GENERATION (GEN 4) SMAKL SPM 2010

Indahnya..

SMAKL Tercinta..

Special from Zatul! Posted from Leeds, UK..

We're one!

Love forever..

Bergantunglah pada ALLAH..

Memori..


HOSTEL LIFE IN SMAKL

We're the only left!
Semua benda boleh buat!!
^_^

Our meal!
Best3!

Serangga yang sengat saya!!!

Our trip to rumah Pak Cik Zahari Salleh
Kak Da's driving
Hehe.. "_"

Di rumah Cg Mad Saad
Anak Cg Ridhwan Ekonomi.. :)



















Makan3...!

Dolly yang patah kakinya sebab accident
dengan bola yang sahabat sepak

Comel kucing ni tidur.. :)

Kucing tidur lagi...
Go go SEJARAH!!

^_^

Main-main di Lagun Kuala Ibai..!




WEDDING-WEDDING

Wedding of Ummi Sal's Daughter aka Kak Ngah QB and Mak Long Pak Long's Son aka Along Naeem
We're having fun there!
>.*

Kak Ngah QB and Along Naeem

@_@

Semua nak bergambar dengan Kak Ngah

#_#


Moga bahagia... :)

Meriah!!

With Amirah..



THE LAST SPEECH
by Pak Cik Zahari Ghani

Rindu saat ni...
T_T

Setia mendengar celoteh pakcik..
>.<
Khusyuk..
Semangat Aiman!


Hana' tengok mana tah :p
Moga ALLAH rahmati Pakcik yang sabar melayan kerenah kami!

Diorang punya turn pulak!!



GRADUATION NIGHT

The last night altogether...
^_^ +_+ !_! *_* <_>
Tak tahu lah kuih apa tapi sedap!

Nasi Briyani Special.. :)

Makan3!
Puding...
Sabor2, ikut turn!
Yang ini paling best. Thanks Cg Nani tolong buatkan..

Ni gambar subuh 16 hb.. Rasanya..




      
Licin daa..
!_! Rindu Ustz Masyitah..
Comel Mujahid pointing the camera :)
With Ustz Masyitah..
(awat singkat sgt tudung aku??)
Posing time..!
Ade plak posing dgn Ali n Baby Alia y tido..
Thanks Ustazah for everything...

Mak Cik Aya dan budak-budak yang tak berapa nak betul :)
Gurau je.. ^_^
Baby Alia n Ali yang penat...

Tc Naziah..
Hadiah kite dapat daripada makcik-makcik..
"Jadi artist ustazah hari ni..."
Geng2 yang bersemangat nak pergi jatidiri..
"Pakcik, macam mana transport?"
(",)


Sekadar perkongsian untuk semua dan tatapan mengimbau memori untuk Gen 4 SMAKL. Moga ALLAH kuatkan kita untuk hadapi sebarang ujian ya!!

Chaiyoo!

P/S - HAPPY BIRTHDAY KAKAK (SARAH BINTI 'ADLI)

Moga ALLAH sayang kita
Moga ALLAH sayang kalian

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Friday 21 January 2010 3:13 PM

5 comments:

lover4eva said...

memory yg t'indh yg x an d lpe an... ukhwh fillah abadan abada...

~AFIFAH ZAKI~ said...

slm aisyah, kak ffh plk yg mcm terasa dgn prpisahan ni. rndu jgk dgn 'bumi wakafan' itu, smakl dn org yg disekitarnya yg bnyk mndidik kita.

p/s : sedih bila tgk pc zahari tu, sebak jadi. smakl rumah kedua ayah!!

~ miss u all ~

~AFIFAH ZAKI~ said...

salam aisyah,

rasa mcm kak fifah plk yg dduk dlm situasi ntum, pdhl x prnh pn sek kt smakl. hehe. sgt2 rindu akn 'bumi wakafan' itu & org dsekitarnya yg byk mndidik kita.

p/s : sedih tgk gmbr pc zahari tu, sebak jadi. smakl rumah ke2 ayah!!

~always miss u all & smakl~

~AFIFAH ZAKI~ said...

salam aisyah,

kak fifah rase mcm k.ffh plk yg dlm situasi ntum. pdhl x prnh pn sek kt smakl. hehe.

rindu 'bumi wakafan' itu & org2 yg dsekitarnya yg byk mndidik 'hati2 kita'.

p/s ; tgk gnmbr pc zahari tu, rase sebak, sedih je. smakl rumah ke 2 ayah!!

~always miss u all & smakl~

Zaza said...

rindu :(