* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 26, 2011

HIMEGA 11 Terbaik! - Koleksi Video

Dipersembahkan..



Kredit kepada Raja Muhd 'Azman


Kredit kepada Umar Muhajir


Kredit kepada Raja Muhd 'Azman



Kredit kepada Umar Muhajir


Siswi HIMEGA 11
[sangatlah ramai - saya tak sempat pun taaruf mereka semua]



Sahibah Gen 4 SMAKL
Tiada dalam gambar : Aisyah [hadir tapi entah ke mana], Siti, Shaziyah, dan Yumni
Nak menangis je takde dalam gambar ni


Ini yang boleh saya kongsikan setakat ini. Apa-apa pun HIMEGA 11 amat mendatangkan kesan yang pelbagai buat saya [sampai demam kot].

ALIM..!!

MUJAHID..!!

Tahniah buat comittee HIMEGA 11. Moga ALLAH meredhai kerja-kerja antum dan berikan antum yang terbaik dalam final yang baru sahaja usai insyaALLAH.

Khas untuk peserta HIMEGA yang dirahmati ALLAH..

Buat semua sahabat-sahabat saya HIMEGAmate, moga input yang kita peroleh dapat kita aplikasikan sama-sama dalam kehidupan kita yang realiti ini insyaALLAH. Sama-samalah kita mengejar cinta ALLAH dan juga mengejar keberkatan ilmu supaya kita dapat meraih kejayaan di dunia dan di akhirat. Sama-sama membentuk diri menjadi ALIM dan MUJAHID supaya kita beroleh cintaNYa. Saya, Aisyah, sahabat yang mencintai kalian. Moga ALLAH sayang dan meredhai ukhuwwah kita.

And you Aisyah, continue your mission, "Being a multipurpose muslimah.."

Moga ALLAH sayang comittee HIMEGA 11
Moga ALLAH sayang peserta HIMEGA 11
Moga ALLAH sayang kalian

Moga ALLAH sayang saya

P/S - Saya masih demam. Membutuhkan doa daripada kalian kerana saya banyak lagi kerja yang mahu dibereskan.

Status di FB : "HIMEGA '11 sudah pn usai dgn gemilangnya. Tahniah buat semua yang terlibat. Moga Allah sayang antum. Dan saya? Usai sahaja HIMEGA, terus demam. Moga ia kifarah dosa saya, supaya perjuangan selepas ini lebih diredhai Allah..."

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Tuesday 26 April 2011 1:46 pm
Home Sweet Home

7 comments:

.::wardatulsyauqah::. said...

Syafakillah dik aisyah..
Moga jadi kafarah dosa insyaAllah..

akak nk ucpkan terima kasih sgt2,
jazakillah,sbb mudahkan urusan akak ms balik baru2 ni..

dan moga Allah mudhkan urusan anti juga..
Alhamdulillah..

Jom..!sama2 kita menjadi alim mujahid..!Aslih Nafsak,wad'u ghairak..

Uhibbukifillah ya ukhti fillah ♥

~Kak Faizah~

AmeenMisran said...

"Bakal Siswi HiMEGA 2011" bukan "Siswi HiMEGA 2011" heeee

ibnumuaz said...

ramainya aishah... sangat ramai...

hanya mendambar cintanya.. said...

salam.. wahhh
walaupun sekejap jer jumpa td ia amat bermakna.. untuk kt sumer.. may allah bless u syahh!!!

Aisyah Ulya said...

To .::wardatulsyauqah::.:

Syukran akak. Skrg kite bntu akak, 6t masa2 akan dtg, akak bntu kite plak k. Tak di dunia, di akhirat sana.

InsyaALLAH, uhubbuki fillah.


To AmeenMisran :

Ana terlampau semangat nak bergelar siswi ni.


To ibnumuaz :

Sangatlah ramai, memang boleh bagi pangkat mumtaz untuk HIMEGA kali ni.

[btw my name is Aisyah]


To hanya mendambar cintanya.. :

Ya ya.. Betul3.. Uhubbuki fillah ^^

shairazi sharizan said...

mabtap

Aisyah Ulya said...

To shairazi sharizan

Alhamdulillah