* My Age *

Lilypie Kids Birthday tickers

* Selamat Hari Lahir *


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 17, 2011

Saya sayang ALLAH melebihi segala-galanya

Ya ALLAH, tunjukkanlah aku jalan yang lurus..


Allah, tunjukkanlah aku jalan supaya aku dapat meraih gelaran wanita solehah, di mana mereka adalah golongan sebaik-baik perhiasan dunia..

Ya Rabbi, Engkau peliharalah hariku, diriku, supaya walau secebis diriku tidak menjadi fitnah pada akhir zaman sebagaimana yang telah dikatakan oleh Rasulullah..

Ya Ilaahi, izinkanlah sebesar ruang di hatiku untuk sentiasa mencintaiMu kerana aku sedar tiada cinta lain yang kekal melainkan cinta kepadaMu dan juga aku sedar bahawa aku hanya akan memperoleh cintaMu setelah aku mencintaiMu..

Maka ya ALLAH, izinkanlah aku mencintaiMu melebihi daripada segala-galanya yang duniawi..

Ameen ya Rabbal 'alameen..



Moga ALLAH sayang saya

P/S - Kehidupan di IPT benar-benar menguji cinta kita pada ALLAH. Allah, peliharakanlah diriku.

Aisyah Ulya
Ketinggian Sahsiah Matlamat Utamanya
Friday 17 June 2011 8:41 pm

5 comments:

wardatul mahfuzah said...

YA Allah,, izinkan kami mereguk manisnya cintaMu,, Aisyah,, I really miss u,, kenangan dengan sahabt2 d SMAKL,, mnitis air mata ana mmbaca tulisan nti krana trlalu rndu hkikatnyer,, uhbbki fllah,, moga akn ade prtemuan yg lbih indah utk kiter semua

Aisyah Ulya said...

To wardatul mahfuzah

Miss you too Hawa..
Moga kuat di sana.
Doakan ana juga..

wardatul mahfuzah said...

Doa ana sentiasa untuk anti dan semua sahabat sahibah kite,,, sedihnyee... Rindu kat korang

wardatul mahfuzah said...

Aisyah,,, doa ana bersam anti dan semua sahabat- sahibah kiter,,, Sedihnyeee... Rindu korang

Aisyah Ulya said...

To wardatul mahfuzah

Moga ALLAH redha ukhuwah ini..